Otursbarn.

Jag har haft sjukt otur med min hemresa. När jag kom fram till arlanda såg jag att jag hade möjlighet att hinna med sista flyget upp till stockholm så jag stressade runt för att få komma i kontakt med sas kontoret. När jag kom dit stod två stycken i personalen och pratade med varandra, de såg att jag stod och väntade på att de skulle bli klara, när de väl var klara sa dom tyvärr vi stänger nu. Innan jag ens hann öppna munnen så började dom släcka ner och dra för draperierna. Det tyckte jag var dumt med tanke på att jag ändå väntade på att de skulle prata klart med varandra typ i tre minuter. Sen när jag hade tjorvat klart så tyckte jag det blev för sent för att ta in på hotell för 700 kr då jag bara skulle nyttja rummet i typ 6 timmar. Det fick jag dock ångra då jag började frysa, fick ont i halsen och typ influensa symptom. Jag har sovit ungefär 5 timmar på två dygn och jag är på sjukt dåligt humör.

Nu börjar klockan dock närma sig och alldeles strax ska jag checka in och åka upp till Luleå. När jag kommer hem ska jag sätta på skoteroverallen och sova. Typ. Vi hörs!

Bye

Efter 10 fantastiska dagar i värmen så är jag nu påväg hem. Igen. Dessa dagar har bestått av 5 dagars festande, drinkar varenda dag, sol, bad, goda middagar, utflykter och annat gött. Vi har inte haft en enda lugn stund och jag kan lova er att jag kommer inta soffläge direkt jag kommer hem. Dock så kommer jag inte hem förrän imorgon eftersom jag är så dum och bokade ett dåligt flyg. Jag åker alltså, malta - istanbul, istanbul - stockholm. Kommer att sova på arlanda och sen åker jag imorgon på morgonen. Nu är det boarding. Ha en bra dag!

Jag snör upp lite (kassa) mobilbilder från senaste veckan. Det kommer mer senare kan jag lova er.

Mitt malta

Malta är fantastiskt på alla sätt och vis. Igår kom resten av pite-tjejerna ner hit till ön. Vi har hunnit med två utekvällar, haft strand-dagar, ätit gott och haft trevligt sällskap. Igår blev jag dock rätt förkyld och fick feber, så jag avslutade kvällen tidigare och sov. Idag mår jag bättre i halsen och huvudet. Idag har vi haft en mysig picknick på stranden, där vi ätit lite olika oster, solat & badat. Sen åt vi middag tillsammans på en fin restaurang vid vattnet. Nu ligger jag i sängen och ska vila upp mig. Imorgon ska barndomen återupplivas, för vi ska på ett vattenland. Så jäkla kul!!